poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Początek

Witam serdecznie! ;*


Na dobry początek chciałabym się przedstawić, interesuję się włosomaniactwem (dość ciekawa nazwa swoją drogą), od kiedy moje włosy przeszły chyba 10 rozjaśnianie, nie zliczę które farbowanie i prostowanie NA MOKRO. Zaczęłam się interesować wszelkimi sposobami poprawy ich stanu. Tak czy siak połowa z nich musiała pójść do ścięcia. No ale cóż ponoć na błędach się uczy ;)

Założyłam tego bloga, aby pokazać że da się posiadać włosy blond, rozjaśniane w całkiem dobrym stanie, o ile się w nie zainwestuje trochę czasu. Zmobilizowały mnie do tego liczne blogi, które przeczesałam, jednakże większość z nich otrzymuje kosmetyki od firm w celu napisania o nich ''recenzji'' co według mnie skutkuje nie do końca rzetelną i prawdziwą opinią danego produktu. Bo nie oszukujmy się, za darmowe dostawanie kosmetyków, występowanie w reklamach czy darmowe zabiegi pielęgnacyjne znanych firm większość osób napisałoby najlepszą opinię na świecie danego kosmetyku choć mógłby być to największy szajs.

Tak więc będę się na tym blogu głównie skupiała na włosach, choć zdarzą się na pewno posty związane z innym zagadnieniem, choćby kosmetyki do innych części ciała.

ZAPRASZAM GORĄCO I ŻYCZĘ ZNALEZIENIE TU TEGO, CZEGO SIĘ SZUKA.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz