niedziela, 21 sierpnia 2016

Artego Dream Repair maska

Używałam jej jakieś 2 lata temu, aczkolwiek do dziś kusi mnie jej ponowny zakup. Jest to typowo fryzjerski produkt, z myślą aby nasze włosy wyglądały po prostu dobrze po wyjściu od fryzjera. Z tą maską jest nie do końca tak. Nie dość, że ma o wiele bogatszy skład, to trzeba ją dodatkowo trzymać dłużej w porównaniu z tymi ekspresówkami pod tytułem ok.5 min.



_____________________________________________________________________________


Cena i dostępność
Duża wersja 65 zł, możemy ją dostać na allegro i na przecenach w sklepach fryzjerskich za 60 zł. Duża wersja ma 500 ml, mniejsza 150 ml z czego ta kosztuje 39 zł. Dostępność allegro, fale loki koki, sklepy fryzjerskie w stylu hairstore, powerlook. 

Skład 
Aqua, Myristyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Bis-Hedroxyethoxypropyl Dimethicone, Persea Gratissima Oil, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Hydrolyzed Silk, Parfum, Hydrolyzed Sericin, Bis-Isobutyl Peg/Ppg-20/35/Amodimethicone Copolymer, Cetyl Ethylhexanoate, Acrylamidopropyltrimonium Chloride/Acrylates Copolymer, Polysorbate 80, Tetrasodium Edta, Dmdm Hydantoin, Butylene Glycol, Phosphoric Acid, Benzyl Benzoate, Hexyl Cinnamal, Eugenol, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Phenoxyethanol, Cl 14720, Cl 16255, Cl 19140, Cl 28440, Cl 73015, Methylisothiazolinone, Ethylhexylglycerin

No cóż całkiem ładnie się prezentuje. Silikon, olej z awokado, olej jojoba, jedwab, serycyna, silikony. Brakuje mi tu tylko jakiegoś nawilżacza, stąd nie radzę jej stosować ciągle co mycie. 

  • Olejek jojoba - ma działanie oczyszczające i ochronne, a jednocześnie wzmacnia włosy
  • Olejek z awokado - działa wygładzająco i odżywiająco na skórę głowy i włosy
  • Wasabi - działa łagodząco na skórę głowy i poprawia trwałość koloru włosów
  • Serycyna - Tworzy warstwę ochronną, która nadaje uczucie miękkości, gładkości oraz sprawia, że włosy mają zdrowy i aksamitny wygląd

Moja opinia
Stosowałam ją z różnymi szamponami, zarówno z szamponem do kompletu, jakimiś dziecięcymi i nawet zwykłą schaumą. Efekt mnie praktycznie zawsze zadowalał. Stosowałam ją zwykle raz/dwa razy w tygodniu. Zapach ma piękny po prostu, cynamonowo-słodko z ciepłymi nutami. Bardzo zbita i twarda konsystencja, czego niestety bardzo nie lubię. 
  • Na uprzednio umyte włosy zaaplikuj maskę, używając w tym celu grzebienia o szerokim rozstawie zębów
  • Odczekaj 5-15 minut
  • Następnie spłucz włosy ciepłą wodą
I o to właśnie chodzi. Zalecane jest trzymanie jej do 15 min, co jest niezwykłe, gdyż wiele przerobiłam fryzjerskich rzeczy i zawsze same praktycznie silikony, które 2-3 minuty i spłukujemy.
Ja tę maskę trzymałam dane 15 min, nigdy której ani dłużej. Dobrze działa ona przy strumieniu ciepła, to znaczy że nakładamy czepek i podgrzewamy. Maska ta służy zarazem do kuracji dream repair stąd jej bardzo dobre działanie.
Możemy ten zabieg wykonać u fryzjera z zastosowaniem tej maski, zaleca się przeprowadzenie wówczas minimum 8 zabiegów w odstępie ok.2 tygodni. Cena zabiegu to około 50-60 zł. Stąd bardziej się opłaca samodzielne kupienie danych kosmetyków i wykonywanie ich samemu w domu. Maska 65 zł, szampon duży litrowy około 50 zł, fluid 110-120 zł za pół litra i ampułka za dyche. Można dostać na allegro odlewki danych produktów za ok. 100 coś złoty. 

                                                                                                                     
Mam świadomość, że niezbyt ładnej jakości jest zdjęcie, aczkolwiek mój poprzedni telefon na tylko tyle było stać.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz