piątek, 19 sierpnia 2016

Loreal Mythic Oil serum

Przykro mi, że tak dawno nie było jakiegokolwiek postu, aczkolwiek prywatne sprawy skutecznie mi to uniemożliwiły. Dziś chciałabym wam przedstawić bardzo znany zresztą olejek, silikonowe serum, którego zadaniem jest wygładzenie, zabezpieczenie i ''ujarzmienie''.
Moje włosy są rozjaśniane, farbowane, sądzę iż wysokoporowate. Część włosów to naturalki, więc moje włosy są idealne do sprawdzenia 2w1, gdyż posiadam część włosów zdrowych, a reszta to sianko :) Miałam go zamiar kupić w fale loki koki aczkolwiek cena 60 zł mnie nieco odstraszyła. Poszłam zatem do fryzjerskiego w moim mieście, który pracuje na tej firmie, kupiłam go tam za 48 zł. 100 ml za 48 zł, to jest całkiem przyzwoita cena, do tego wydajność jest dobra, więc nie jest to produkt który zużyjemy w ciągu 2 miesięcy. Po otwarciu produkt ten jest ważny 18 miesięcy. 

____________________________________________________________________________

Cena 
Z reguły 50 zł, 60zł, da się go dorwać taniej w okolicach 40 zł. Oprócz tej wersji olejku są jeszcze dostępna rozświetlająca, do włosów farbowanych i jeszcze jeden, aczkolwiek nie wiem do czego.

Gdzie kupić?
Sklepy fryzjerskie, sklepy internetowe, allegro. Nie jest to trudnodostępny olejek.  

Skład
Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, C12-15 Alkyl Benzoate, Persea Gratissima Oil (Avocado Oil), Vitis Vinifera Seed Oil(Grape Seed Oil), Limonene, Hexyl Cinnamal, Coumarin, Linalool, Butylphenil Methylpropional, Benzyl Alcohol, Hydroxycitronellal, Amyl Cinnamal, Geraniol, Alpha-Isomethyl Ionone, Isoeugenol, Benzyl Benzoate, Cinammyl Alcohol, Citronellol, Parfum/Fragrance.

Silikon lotny, Silikon(słynie z dobrego zabezpieczania przez ciepłem prostownicy), olej z awokado, olej z pestek winogron, konserwanty.
Są to bardzo tanie oleje, stąd cena ta mnie dziwi. Za olej 50 ml awokado zapłacimy raptem 10 zł, a winogronowy to kwestia także kilku złoty za o wiele większą pojemność. Widać tu że bardziej płacimy za firmę niż za same składniki. 
Olej awokado i winogronowy może przypaść włosom bardzo zniszczonym ze względu na dobre nawilżenie i wygładzenia, aczkolwiek są to oleje stosunkowo lekkie więc niewiadomo, jak wielkiego puchu nie poskromią. Nie ma aczkolwiek żadnego wysuszającego alkoholu, oleje nie są za substancjami zapachowymi, więc można spokojnie stosować ;)

Obietnice producenta
Odżywia włosy dzięki olejkowi z awokado pełnemu witamin A, B1, B2, D i niezbędnych kwasów tłuszczowych Omega-3 i -6 oraz olejkowi z pestek winogron posiadającemu wysoką zawartość kwasów tłuszczowych. W rezultacie włosy są odżywione, rozświetlone i zdyscyplinowane. Przeznaczony jest do wszystkich rodzajów włosów.

Z reguły używam dwóch pompek. Nie czuje wygładzenia, nawilżenia, odżywienia, a jedynie zdyscyplinowanie. Można powiedzieć, że są bardziej przyklapnięte, aczkolwiek nie wzmaga przetłuszczania. Zapach jak dawne mydło. Jestem tego świadoma, że wiele osób uwielbia te serum i zdecydowanie ono służy, aczkolwiek z tymi podobnymi do moich, może być gorzej. Nie odradzam, ani nie polecam, bo nie w tym moja rola. Jako zabezpieczenie może być. Nie zregeneruje wam on włosów, to nie maska, ale jest dobrym zwieńczeniem pielęgnacji. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz