niedziela, 21 sierpnia 2016

Pilomax maska aloesowa i szampon oczyszczający

Kto jak kto, ale ja to cierpię na syndrom, że muszę każdego nowego pilomaxa i biovaxa wypróbować. No cóż zainteresowań się nie wybiera :) Oprócz aloesowej na wypadanie i objętość ( którą mam i bez tego ) jest również wersja do włosów ciemnych i wypadających oraz do włosów jasnych i wypadających. Oprócz szamponu oczyszczającego z pilomaxa, są także w ofercie takie delikatne do codziennego mycia, aczkolwiek o nim kiedy indziej ;*

___________________________________________________________________________

MASKA







Cena i dostępność
na dozie zamawiałam ją za 20 zł. W mojej miejscowości niestety konkretnie przepłaciłam dając za nią prawie 40 zł. Jest ona dostępna w wersji 240 ml i 480 ml. Ta mniejsza kosztuje ok. 20-25 zł, większa trochę ponad 30 zł.

Skład
Aqua, Stearyl Alcohol, Glycerin, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Aloe Barbandensis Leaf Juice, Lawsonia Inermis Extract, Ceteareth-20, Cetrimonium Chloride, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum, DMDM Hydantoin, Dirthyl Phthalate, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Disodium EDTA, Hexyl Cinnamal, Limonene, CI 42090, CI 19140.

Idealna na przeproteinowanie, do suchych włosów. Nie ma silikonów więc z pewnością sprawdzi się u osób stosujących bezsilikonową pielęgnację. 
W składzie alkohole tłuszczone, takie sobie emolienty które nadają poślizg i starają się zatrzymać nawilżenie we włosie. Sok z aloesu, Lawsonia, Gliceryna. Same nawilżacze.


  • Lawsonnia bezbronna, nazywana potocznie henną, jest rośliną od wieków wykorzystywaną w kosmetyce. Liście są używane do tworzenia tzw. henny czyli barwnika naturalnego o czerwono-pomarańczowym kolorze. Zawiera także enzymy przeciwutleniące. Wzmacinia cebulki, wygładza, nabłyszcza, pogrubia włosy.
  • ALOES Intensywnie odżywia cebulki, chroniąc włosy przed nadmiernym wypadaniem. Zabezpiecza przed utratą wilgoci, utrzymując naturalną barierę lipidową skóry głowy. Zmiękcza i wygładza włosy.
Moja opinia
Konsystencja bardzo lejąca, na blogach nie oszukiwali że pachnie perfumami. Gdy tylko ją otworzyłam poczułam zapach typowo męskich perfum. Czy się komuś spodoba woń to już kwestia gustu. Lekko zielonkawa barwa. Ze względu na bardzo rzadką konsystencję wydajność bardzo słaba. U mnie 240 ml starczyło na 5 może 6 razy, a zaznaczam że mam włosy do ramion. Włosy były po niej bardzo mięciutkie. 
  • Wzmacnia włosy, dodaje objętości bez obciążania.
  • Nawilża włosy i skórę głowy oraz reguluje wydzielanie sebum.
  • Zmniejsza wypadanie włosów.
To obiecuje producent. Jak dla mnie to nie tyle wzmacnia co nawilża. Może być fajna dla suchych i kręconowłosych. Obciążać nie obciąża pomimo ekstremalnej ilości, którą nakładałam. Trzymałam z reguły około 30-40 minut, bo gdzieś tyle zaleca producent ok. 2 razy w tygodniu. Rzeczywiście regularnie stosowana może wpłynąć na wypadanie jak i na szybszy porost włosów z racji tego, że aloes się super spisuje w pielęgnacji skóry głowy, a wręcz można powiedzieć, że jest liderem.


  1. Umyj włosy szamponem WAX.
  2. Maskę w ilości równej wielkości orzecha włoskiego wmasuj we włosy i skórę głowy.
  3. Pozostaw ją na ok. 15-45 minut, korzystne jest zastosowanie zestawu Hair Spa Laboratorium Pilomax.
  4. Spłucz dokładnie maskę.Susz i układaj włosy jak zwykle.
  5. Maskę stosuj 1-2 razy w tygodniu.
Tutaj macie dokładnie stosowanie i najlepiej byłoby się go trzymać. Tak więc każdej osobie z siankiem, przeproteinowaniem, problematyczną skórą głowy zdecydowanie polecam tę maskę.
SZAMPON
Cena i dostępność
Dostępność taka sama jak w przypadku maski, szampon dostaniemy w granicach od 16 do 20 zł.

Skład
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Sodium Chloride, Piroctone Olamine, Aloe Barbadensis Gel, Panthenol, Ammonium Laureth Sulfate, Cocaminopropyl Betaine, PEG-8 Cocoate, Styrene / Acrylates Copolymer, Glycol Cetearate, Parfum, Coco-Glucoside, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone

Co jak co, ale skład dość mocny. SLES czyli mocny detergent = duża piana ;)
kolejny detergent, sól ( wysusza ) , nawilżacze ( mają za zadanie troszkę załagodzić działanie mocnych detergentów i soli, aby nawet nie zrobiły z włosów wiórków ), kolejny detergent, Ammonium [...]
ciut słabszy od SLES, detergent i o dziwio jeden filmoter, troszę przypominający działaniem silikony, tworząc film/powłokę na włosach. Trochę dziwne że takie cuda w szamponie oczyszczającym ;). Potem jeszcze słaby detergent no i końcowo konserwanty. 

Moja opinia
  • Skutecznie myje włosy i skórę głowy, nawet z nierozpuszczalnych w wodzie silikonów i substancji pozostających po środkach stylizacyjnych.
  • Przygotowuje włosy i skórę głowy na regeneracyjne działanie masek WAX.
DLA :
  • Do włosów zniszczonych.
  • Do stosowania pod maskami WAX.
  • Bezpieczny dla wrażliwej skóry.
Tak więc na pewno pięknie pachnie. Twarda butelka skutecznie utrudnia wydobycie produktu stąd było to dla mnie podczas każdej aplikacji męczarnią. Stosowałam ją z reguły zawsze przed maskami pilomax i czasem kiedy chciałam oczyścić włosy z nadmiaru kosmetyków na włosach. Powiem szczerze, że mimo mocnego składu wcale takiego efektu na włosach nie było. Mogę śmiało wręcz powiedzieć, że słabo się spisywał jako szampon oczyszczający. Gdy miałam strączki na włosach taki np. szampon kaczuszka świetnie sobie z tym radził i dobre 2/3 tygodnie mogłam dowoli maseczkował włosy i olejować bez przekarmienia. Po szamponie pilomax sytuacja ta trochę inaczej wyglądała, gdyż już po 3-4 myciach intensywnej pielęgnacji były po prostu obciążone. Ni to szampon zwykły, ni to szampon regenerujący, ni oczyszczający. Może i bym go kupiła ponownie, gdyby nie ta straszna butelka. Aczkolwiek jeżeli szukacie czegoś oczyszczającego to lepiej jednak zostać przy tradycyjnej farmonie, barwie czy też znanej żółtej kaczce :)

1 komentarz: