sobota, 29 października 2016

Khadi olej na porost włosów + nowości października

Ja to muszę zrezygnować z tego telefonu, bo to co przeczytam, to mam ochotę kupić. Nie pamiętam już z jakiej okazji chciałam zapuszczać tak bardzo, że wydałam 50 zł za olejek, ale cóż. Miałam zamiar kupić tę 200 ml wersję, aczkolwiek chwile po tym jak zdecydowałam się kupić, zlikwidowano ją.


Kupiłam go na triny.pl za 42 zł aczkolwiek wysyłka 8 zł no to równe 50 zł poszło. Skład ma bardzo fajny, multum olejów, które wpływają pozytywnie na cebulki. Wszystko byłoby okej gdyby moje włosy nie były po nim przetłuszczone niezależnie od użytego szamponu. Trzymała go średnio po 2 godziny na skórze głowy, poleciało przy tym sporo na długość, po którym włosy były BARDZO spuszone. Jakbym poszła w wyprostowanych włosach na wilgoć. Taki efekt. Ponadto olejek jest dość ciężki, trudno mi się go nakładało. Zwłaszcza na początku sporo włosów powyrywałam sobie przy jego aplikacji. Szkoda bo fajnie działał na porost. Mimo że w ciągu miesiąca stosowałam go tylko 4 razy to włosy z 1 cm podrosły do 1,5 cm. Niestety fakt iż są po nim mocniej przetłuszczone i że wyrywam sobie zdrowe włosy podczas aplikacji, całkowicie go odrzuca. Spróbuję go jeszcze dobić do końca, MOOŻE się coś odmieniło, choć wątpię. Niedługo dobija daty ważności, więc tym bardziej muszę się zmobilizować. Zbiera on bardzo pochlebne opinie na blogach, więc tym bardziej warto go w wypróbować, bo moje włosy to ewenement, wiele im nie odpowiada. Ale przy gęstych, suchych, to faktycznie może być problem, jak u mnie.

Mój dzisiejszy zakup, zobaczymy co z tego będzie. :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz